این نمایشگاه با عنوان” سونات بیستون” از روز جمعه ۱۱ خردادماه تا ۲۹ خردادماه در گالری اعتماد برپا می شود. در بیانیه هنری این نمایشگاه چنین آمده است: بگذار از رحم مادر شب، روز جدید با تمام شکوهش طلوع کند… خواندن جمله‌ ای از اثر بی ‌بدیل آیسخلوس در سه‌گانه «اورستیا» مرا به طرح ‌ریزی […]

این نمایشگاه با عنوان” سونات بیستون” از روز جمعه ۱۱ خردادماه تا ۲۹ خردادماه در گالری اعتماد برپا می شود. در بیانیه هنری این نمایشگاه چنین آمده است:

بگذار از رحم مادر شب، روز جدید با تمام شکوهش طلوع کند…
خواندن جمله‌ ای از اثر بی ‌بدیل آیسخلوس در سه‌گانه «اورستیا» مرا به طرح ‌ریزی مجموعه ‌ای هدایت کرد که مسیر تکامل آن هفت سال به طول انجامید. «سونات بیستون» عنوان یک «نمایش»«نامه» است. نمایشی که نامه پر فراز و نشیب خونریزی ‌ها، جنایت ها، خشم ‌ها، کینه ‌ها و عداوت نسل به نسل بشر را تصویر می‌کند. چیدمانی که مخاطب را به تاریکی ‌های از یادنرفتنی تاریخ می‌کشاند. اما همیشه امید به پشتیبانی انسان همچون روزنه نوری کتیبه ‌های تاریخ را در می‌نوردد و وارد صحنه می ‌شود.
امیدی که ناظر بر سدهای زنگار گرفته و بی ‌ثباتی به رنگ خون گرفته‌ی سرگذشت انسان است. در نهایت اوست که سکان را بدست گرفته و می‌پرسد:
«نفرین دیرینه آیا راه آرامش می‌گشاید؟
یا دست مرگ به طوفانی دیگر هر بود و هست را در می ‌رباید؟
سرانجام چیست؟»

علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه ها ۳ تا ۸ شب به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبى، بن بست شیرودى پلاک ۲۵ مراجعه نمایند. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.