ثروت: مدیریت شعب بانک مسکن استان بوشهر از پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی(احداث) برای تکمیل ۵ هزار و ۹۹۶ واحد از طرح های نهضت ملی مسکن استان بوشهر خبر داد. مرتضی دهداری‌زاده، مدیر شعب بانک مسکن بوشهر با بیان این مطلب گفت: تاکنون قرارداد پرداخت تسهیلات حدود ۵ هزار و ۹۹۶ واحد نهضت ملی مسکن بانک […]

ثروت: مدیریت شعب بانک مسکن استان بوشهر از پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی(احداث) برای تکمیل ۵ هزار و ۹۹۶ واحد از طرح های نهضت ملی مسکن استان بوشهر خبر داد.

مرتضی دهداری‌زاده، مدیر شعب بانک مسکن بوشهر با بیان این مطلب گفت: تاکنون قرارداد پرداخت تسهیلات حدود ۵ هزار و ۹۹۶ واحد نهضت ملی مسکن بانک مسکن منعقد شده که از این میزان ۷۵۹ واحد مربوط به پروژه‌های خودمالک و ۵ هزارو ۲۳۷ واحد مربوط به پروژه‌های مسکن دولتی است.

وی با بیان این که بیشتر قراردادهای منعقد شده طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر مربوط به این بانک ‌است؛افزود: مبلغ قراردادهای پروژه‌های خودمالک شهری و روستایی منعقد شده از سوی این بانک ۲ هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال است که تاکنون ۲ هزارو ۱۸۸ میلیارد ریال سهم الشرکه این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر یادآور شد:همچنین مبلغ قرارداد پروژه‌های مسکن دولتی نیز ۲۱ هزار و ۱۰۹میلیارد ریال بوده که مبلغ ۸ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال سهم الشرکه تسهیلات پرداخت شده است.

وی با تأکید بر این که این بانک همواره در تلاش است تا موجبات رونق بازار مسکن و خانه‌دار شدن مردم را فراهم کند؛ اظهار داشت: انعقاد قرارداد ۵ هزار و ۹۹۶واحد مسکونی و پرداخت تسهیلات ملی مسکن موجب شده این بانک رتبه نخست را در میان بانک‌های استان کسب کند.