آثار مجسمه ونوشه شکری با عنوان "هم آمیختگی متکثر" از جمعه 5 آبانماه تا 15 آبان در نگارخانه هوم به نمایش در خواهد آمد.

آثار مجسمه ونوشه شکری با عنوان “هم آمیختگی متکثر” از جمعه ۵ آبانماه تا ۱۵ آبان در نگارخانه هوم به نمایش در خواهد آمد.
به گزارش خبرنگار ما در استیتمنت این نمایشگاه که به قلم استاد بهروز دارش نگاشته شده آمده است: آثار هنرمند ونوشه شکری نشان¬دهنده منویات شخصی او هستند. هنرمند این نوع روش را برای ارائه آثار خود انتخاب کرده و در سبک خود شیوه خاصی را بیان می¬کند. آثار هنرمند حاصل دگرگونی طبیعت و محیط است که امروزه بسیار مورد توجه جامعه است. این آثار مرحله¬ای از تکامل کارهای هنری ایشان است و مفاهیم خاصی را بیان می¬کنند که مختص هنرمند است. در این آثار هرچند متریال ثابت است اما از نظر فضا، کارها متکثر است. ایشان در بیان خود هیچ¬گونه قید و محدودیتی را مورد نظر قرار نداده و به طور ساده¬ای با فضای ذهنی خود کار کرده است.
ونوشه شکری نیز درباره آثارش می گوید: جهان از لایه های بینهایت تشکیل شده است. این لایه ها در کهکشان، طبیعت و درون همه ما وجود دارد. موضوع مورد علاقه من بخصوص لایه های پنهان در روان انسان ها است. مکان های ناشناخته تو در تو که حس تجسم را در آدمی تحریک می کند. در آثارم گاهی یک شهر را در خواب، ساختمان¬ها در فضایی معلق، طبیعت و گاهی یک خیال مبهم را تجسم می بخشم و در این فضاهای بینابین، تصاویری مبهم و گاهی با وضوح کامل خلق می¬کنم. می¬خواهم از میان لایه های پنهان خواب قسمتی را بردارم و در یک لحظه متوقفش کنم و آنگاه روبروی مخاظب قرار دهم. در واقع امکانی را خلق کنم که بتواند برای چند لحظه از جهان و هر چه در اوست رها شود و به رویای تجسم شده خود نگاه کند. معتقدم همانقدرکه خیال مبهم و ناشناس است، واقعیت هم تند و برنده است و ترسیم فضای بین این دو می تواند زندگی را آنطور که می¬خواهیم بسازد. چرا که تجسم هر دو باهم و آنچه میان آنها اتفاق می¬افتد لحظه نابی را می¬سازد که به دنبال خلق آن لحظه هستم. عناصری که من را در رسیدن به این لحظه یاری می¬کند نورها، ذره ها، فضاهای مبهم، ترکیب عناصری از گذشته و حال هستند.
علاقه ‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه واقع در خیابان قایم مقام , بالاتر از مطهری کوچه چهارم پلاک ۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.